Doctoratul: O cariera atractiva in cercetare

  • Măreşte caracterele
  • Dimensiune normală caractere
  • Micşorează caracterele
biletul zilei

Seer Laszlo-Csaba

Date identificare
LS
Seer Laszlo-Csaba
UBB
Studii
 
Perioada: 2002-2005
Institutia de invatamant: Universitatea Babes-Bolyai
Specializarea: Psihologie
Titlul obtinut la absolvire: licentiat in psihologie
Perioada: 2002-2009
Institutia de invatamant: Universitatea Babes-Bolyai
Specializarea: Marketing
Titlul obtinut la absolvire: licentiat in stiinte economice
Marketing
Strategii de marketing bazate pe încredere în comerţul electronic

 

prof. univ. dr. Marius D. POP, prof. univ. dr. József Berács
0264 41 86 52
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Articole prezentate
Perioada desfasurarii: 2012
Denumire conferinta: International Conference on Marketing – From Information to Decision, Cluj-Napoca
Institutia organizatoare: Universitatea Babes-Bolyai
Titlu articol prezentat: The Possible Causes of Low E-commerce Adoption in Romania – Conceptualization of Trust Effect with regard to Low Level of Technology Acceptance
Coautor(i): Berács J, Pop M.D.
Cuvinte cheie: TAM, technology acceptance, e-commerce
Abstract:
Format electronic: Format electronic
Dovezi privind participarea: Dovezi privind participarea
Perioada desfasurarii: 2012
Denumire conferinta: 3rd EMAC CEE Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Belgrad, Serbia, 12-14th of September, 2012
Institutia organizatoare: University of Belgrad, Serbia
Titlu articol prezentat: The Role of Marketing in Corporate Competitiveness
Coautor(i): Kenesei, Zs., Gyulavári, T.
Cuvinte cheie: corporate competitiveness
Abstract:
Format electronic: ConfInt1_Belgrad_Kenesei_Gyulavari_Seer_Coperta_Cuprins_Lucrare
Dovezi privind participarea: Dovezi privind participarea
Articole publicate
Revista/Volum: Studia Negotia, Vol. 57.(LVII), March/2012
Anul publicarii: 2012
Indexare BDI:
Titlu articol: Using the theory of Technology Acceptance Model to explain teenagers' adoption of smartphones in Transylvania
Coautori: Alt, M.A. Pál, Zs.
Cuvinte cheie: TAM, technology adoption
Abstract:
Format electronic: Alt_Pal_Seer_2012_Studia Negotia 2012_1
Dovezi privind publicarea: Dovezi privind publicarea
Revista/Volum: Studia Negotia, Vol. 57.(LVII), March/2012
Anul publicarii: 2012
Indexare BDI:
Titlu articol: Using the theory of Technology Acceptance Model to explain teenagers' adoption of smartphones in Transylvania
Coautori: Alt, M.A. Pál, Zs.
Cuvinte cheie: TAM, technology adoption
Abstract:
Format electronic: Alt_Pal_Seer_2012_Studia Negotia 2012_1
Dovezi privind publicarea: Dovezi privind publicarea
Mobilitati
Institutia primitoare:
Perioada:
De la:
Pana la:
Institutia primitoare:
Perioada:
De la:
Pana la:

2013-12-14 00:00:00
Ultima actualizare în Sâmbătă, 14 Decembrie 2013 02:00  

Notificare

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi:
www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Adrese utile